Obchodní podmínky




Provozní řád
Vážení zákazníci, vítejte v e-shopu dance-pOint .cz, který má i síť svých kamenných obchodů, obchodních zástupcu a spolupracujících tanečních škol a klubů. Nabízíme vám široký sortiment zboží pro všechny druhy pohybu nejen tanečního. Zboží je rozděleno do několik kategorií zboží. První skupinu tvoří rozdělení dle značek, další podle skupin zboží související k sobě. Tyto skupiny vám umožní nalézt zboží, které právě hledáte. Veškeré zboží u nás koupíte za příznivé ceny a bude vám doručeno v nejkratších možných termínech na vámi určenou adresu. Zboží můžete objednávat pomocí on-line elektronického obchodu nebo elektronické pošty (e-mail), telefonicky. Zboží zasíláme hlavně na dobírku přepravními společnostmi PPL nebo DHL. Obvyklá lhůta k vyřízení objednávky je do 1 pracovního dne. Cena za doručení zásilky je pro ČR závislá na ceně zboží.


Postup při nákupu
V levé části naleznete hlavní skupiny produktů, rozdělené podle značek nebo skupin použití. Dále třídíme výběr v podskupinách. V detailu zboží naleznete odkaz „zboží skladem“, kde uvidíte zda je zboží skladem nebo je na objednávku.
1. Pomocí menu v levé části vybíráte základní skupiny produktů.
2. Tyto skupiny jsou dále děleny již na jednotlivé podskupiny. Každý produkt pak má svou vlastní stránku, kde se dozvíte podrobnosti, cenu a dostupnost zboží.
3. Pokud hledáte konkrétní zboží, je možné ho rychle vyhledat pomocí vyhledávače.
4. Po vybrání produktu jej kliknutím na ikonu nákupního košíku můžete přidat do svého nákupu a pokračovat v nákupu. Chcete-li výrobek odebrat z objednávky klikněte na, chcete li změnit počet kusů produktu, editujte vaší objednávku (klikněte na "košík" v horním menu, upravte počet kusů v objednávce a klikněte na "přepočítej").
5. Po ukončení nákupu vstoupíte pomocí odkazu "košík" v horní liště na přehled zboží ve vašem košíku.
6. Vyplňte povinné údaje označené křížkem, způsob platby a dopravy.
7. Pokud nejste doposud zaregistrován jako zákazník, vyplníte fakturační adresu a další údaje pro vystavení daňového dokladu v registračním formuláři.
8. Potvrzení objednávky, případně proforma fakturu vám zároveň zašleme elektronickou poštou na adresu, kterou uvedete v registračním formuláři.
9. Případné změny a opravy vaší objednávky prosím provádějte e-mailem nebo telefonicky.


Nákupní řád
1. Všechny vámi odeslané objednávky jsou brány jako závazné.
2. Podáním objednávky potvrzujete souhlas s dodacími platebními a reklamačními podmínkami nakupovaných výrobků.
3. Vaši objednávku Vám potvrdíme formou e-mailové zprávy, která vám bude doručena na adresu uvedenou v přihlašovacím formuláři.
4. O stavu Vašich objednávek budete na vyžádání informováni elektronickou poštou. Kontaktní adresa je obchod@henzely.cz
5. V ceně zboží není uvedeno dopravné - je vyčísleno vždy v celkovém shrnutí při objednávce.
6. Cena dopravného platí pouze pro ČR, SR (podrobněji viz ceny).


Ceny a platnost cen
Naše ceny jsou průběžně aktualizovány a jsou určeny pro koncového zákazníka s příslušnou sazbou DPH. V objednávce (kliknutím na košík) zjistíte ceny vybraného zboží včetně vyčíslení DPH. Následně je k objednávce připočtena cena dopravného


Dopravné
Zboží dopravujeme přepravními společnostmi PPL, DHL. Běžně je zásilka dopravena do druhého pracovního dne od jejího objednání. Vaší zásilku můžete sledovat na internetu na stránkách dopravce.


Způsoby platby
Platby za odebrané zboží lze provést několika způsoby:
1. platba předem na účet provozovatele
2. platba při předání zboží u zákazníka – dobírka
3. platba při převzetí v prodejnách dance-pOint, hotově, platebními kartami
4. platba fakturou (pouze u vybraných zákazníků)


Termín dodání
Zboží skaldem odesíláme ihned. V případě, že Vami vybrané zboží není skladem, budete kontaktování s informací o předběžném datu dodání. (Obuv české výroby, pokud se vyrábí, je k dodání do 4 týdnu).


Výměna zboží
Výměna velikosti . Týka se zboží úplně nového, maximálně jedenkrát zkoušeného, které je nepoškozené a neznečištěné, a to zašlete-li zboží zpět nejpozději do 14-ti dnů od obdržení zboží. Do balíku přiložte 50,- Kč na poštovní výlohy.
Zboží musí být doloženo dokladem o zakoupení /kopií faktury, dodacího listu/, musí být v bezvadném stavu a v originálním nepoškozeném obalu


Vrácení zboží
Týka se zboží úplně nového, maximálně jedenkrát zkoušeného, které je nepoškozené a neznečištěné, a to zašlete-li zboží zpět nejpozději do 14-ti dnů od obdržení zboží.
Poštovné, které zákazník hradí se vevrací.
Zboží musí být doloženo dokladem o zakoupení /kopií faktury, dodacího listu, paragonu/, musí být v bezvadném stavu a v originálním nepoškozeném obalu. V případě poničení obalu si účtujeme náklady na nový obal. Peníze vracíme na Vámi uvedený bankovní účet do zákonem stanovené lhůty. Zboží zaslané na naši adresu dobírkou NEPŘEBÍRÁME!!!


Reklamační řád
1. Kupující (nebo jím pověřený zástupce) převzetím zboží potvrzuje, že byl seznámen s kupovanými zbožím, zejména s jeho provedením, kvalitou, funkčností a dále se způsobem jeho užívání a ošetřování a záručními podmínkami. Návody na užívání a ošetřování výrobků jsou i přílohou zboží (popřípadě na webu www.dance-point.cz ). Obaly nechrání zboží proti vlhku a mechanickému poškození nárazem nebo úderem. Obaly, pokud nebylo dohodnuto jinak, jsou nevratné a jsou majetkem kupujícího, který odpovídá za jejich likvidaci.
2. Záruka se vztahuje jen na výrobky uvedené na dodacím listu, faktury nebo jiném dokladu o koupi.
Týká se vad, které se projeví v důsledku správného užívání, vadného materiálu, vadného zpracování, nebo jiného důvodu za který zhotovitel odpovídá.
Reklamace se nevztahují na změny vzoru materiálu, závady vzniklé nesprávným používáním nebo ošetřováním.
3. Kupujícímu se poskytuje záruční doba dle ustanovení Obchodního zákoníku (OZ) §429 a Občanského zákoníku §620, není-li smlouvou mezi kupujícím a prodávajícím písemně dohodnuto jinak. Záruční doba počíná běžet od data převzetí zboží nebo služby kupujícím od prodávajícího.
4. Zjevné vady, týkající se zejména mechanického poškození, vzhledu a vad povrchové úpravy, je nutné reklamovat ihned po převzetí zásilky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
5. Záruka se netýká vad vzniklých běžným opotřebením zboží, neopatrným zacházením a užíváním, nevhodným skladováním, nedodržením návodu na používání a ošetření. Dále se za vady nepovažují drobné odchylky ve vybarvení a struktuře u povrchové úpravy.
6. Záruka zaniká v důsledku neodborného užívání. Dále pokud materiál byl zpracován neodborným způsobem.
7. Záruční i pozáruční oprava se uplatňuje písemně v prodejnách dance-pOint nebo přímo u společnosti Henzély s.r.o., Při reklamaci předkládejte doklady o koupi zboží (dodací list, paragon nebo fakturu) na kterém je název a typ reklamovaného zboží. Na reklamace uplatněné jiným způsobem nebude brán zřetel.
8. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamace v co nejkratší době, nejdéle však do 30 dnů od obdržení reklamace.
9. Záruční doba na reklamovanou část výrobku se prodlužuje o dobu počínající datem uplatnění reklamace a končící datem odstranění závady.
10. Společnost Henzély s.r.o. neodpovídá za škody vzniklé působením vyšší moci nebo škody, které kupujícímu vznikly, nepoužíváním daného zboží a byly ovlivněny vadami dodaných výrobků nebo opožděním opravy.
11. Problematika, která není řešena výše uvedenými záručními podmínkami, se řídí právním řádem České republiky.


UPOZORNĚNÍ


V kategorii "Výprodej starých skladových zásob" je opravdu zboží starších skladových zásob. Sleva při prodeji je poskytnuta na možné vady:
o zhoršená kvalita podpatníků – možnost prasknutí
o drolení a odlepení vnitřní stélky
o odření pásku a vnitřního podšití
o zhoršená kvalita svrchního materiálu obuvi (změna barvy, popraskání laku, kůže, setření barvy…)
o zhoršená kvalita látky (nesouměrné zbarvení, odlepování zdobení, …)
o zhoršená kvalita výrobku (špatné švy, zteřelá guma, …)
o skvrny na svrchním materiálu obuvi

NA TYTO VADY NENÍ MOŽNO UPLATNIT REKLAMACI !!!!

Ochrana osobních údajů
Osobní údaje, které zákazník poskytne v tomto Internetovém obchodě, slouží pouze pro fakturaci zakázky, účetní evidenci a pro určení místa dodávky zboží, případně k zaslání nabídky zboží. Osobní údaje zákazníka nebudou bez jeho souhlasu použity k jiným účelům, ani nebudou předány dalším osobám.

Provozovatel e-shopu, kontakt
Henzély s.r.o.
Oskol 275, 767 01 Kroměříž
IČ:283 17 717, DIČ:CZ28317717
tel.:+420 573 337 513,
e-mail:obchod@dance-point.cz


Nahoru